Loading
info@wilderness.ee+372 529 4233Find

Scroll down for INFORMATION in ENGLISH!!!

>> REGISTREERIMINE <<

TALIHARJA VANAKURI
on 101 km pikkune talvine vastupidavus-retk, mis viib osalejad pikale teekonnale läbi hõredalt asustatud kõnnumaa ja kus iga osaleja vastutab enda hakkama saamise eest ise. Rada läbib mitmeid erilisi ja tähelepanuväärseid loodusmaastike ja kultuuriobjekte ning selle läbimine annab eheda ja vahetu sissevaate enda ja Eestimaa hinge helgetesse ja tumedatesse soppidesse. Lisaks 101km põhirajale on võimalik osaleda lühemal 55km “Pehmo” rajal või pikendada retke 24km võrra “Sõgeda Sõõriga”.

RADA
Rada on umbes 101km pikk ja käesoleval aastal läbivalt eri-tähistuseta. Retkeliste moraalseks toeks võivad raja olulisemates pöördekohtades ja mõndadel võsastel lõikudel olla mõned suunaviidad või helkurid, kuid neid on vähe. Osalejad peavad püsima ettemääratud rajal, kasutades navigeerimiseks elektroonilisi abivahendeid või kaarti. Raja lõikamine ei ole lubatud. Osalejatel on kohustuslik kaasas kanda personaalset GPS seadet rajal püsimise tagamiseks. Rada kulgeb mööda lumiseid/jäiseid/lörtsiseid/mudaseid kruusa- ja metsateid ning kitsaid radu. Rada võib olla lõiguti ekstreemselt tehniline ja raskesti läbitav – see tähendab näiteks külluslikku tormimurdu, suuri mudaseid rööpaid, künklikke raiesmikke, vesiseid soid, raja täielikku puudumist, võsa jmt. Rada võib läbida jalgsi, suuskadel või jalgrattaga. Avatud liiklusega teedel liikudes tuleb täita liikluseeskirju. Rajal on üks suur joogi-söögi punkt ehk Kesklaager ja see asub ca 45km-l stardist. Lisaks Kesklaagrile on kolm punkti, kus pakutakse sooja jooki ca 25, 56 ja 81km stardist.
Päike loojub 16.01, ehavalgus kaob 16.49, seega tuleb sõltuvalt osaleja kiirusest rajal läbida suur osa rajast pimeduses!
KOGU RADA (101km põhirada + Sõge Sõõr): https://www.plotaroute.com/route/1733272
Pehmo rada algab Kesklaagrist 45km ja lõpeb Holstre-Polli keskuses.
Sõge sõõr algab ja lõpeb Holstre-Polli keskuses.
NB! Tegemist on informatiivse esialgse rajaversiooniga, mis on veel maaomanike ja Keskkonnaameti lõpliku kooskõlastuseta! Ametlik võistlusrada võib seega veel muutuda!

TALIHARJA VANAKURI “PEHMO” VERSIOON
Soovijatel on võimalus osaleda Retke pehmo-versioonil ja läbida ca 55km rada Kesklaagrist finišini. Kõik osavõtu tingimused on samad, kui põhiretkel. Lõpetaja saab kirja tulemuse 55km “Pehmo” protokolli, lõpetaja auhinna, diplomi, sauna ja toitlustuse.

UUDIS! TALIHARJA VANAKURI SÕGE SÕÕR
Isikutel, kes leiavad, et 101km on neile vähe või soovivad saada rohkem ITRA punkte (jalgsi, to be confirmed…) on võimalus pärast Taliharja Vanakuri 101km raja läbimise fikseerimist, aga enne finišikanga alla astumist pöörata täiendavale ca 24km vaheldusrikkale maastikuringile alapealkirjaga SÕGE SÕÕR. Kõik liikumise tingimused on samad, kui põhirajal. Sõge Sõõr lõpetajad kantakse lisaks Taliharja Vanakuri lõpuprotokollile ka Sõge Sõõr protokolli. ITRA punktide arvestusse läheb jooksja valikul ainult üks distantsidest (101km või 125km).

VÕISTLUSKESKUS/FINIŠ
Holstre-Polli Vabaajakeskus Viljandimaal. Asukoht: https://goo.gl/maps/616o8Dii41rwxuXP7
https://www.holstrepolli.ee/

Ööbimine enne retke on osaleja enda kulul ja broneerimisel. Ööbimine retke järgselt põrandal on osavõtutasu sees. Voodis – osaleja enda kulul ja broneerimisel.

START
Taagepera kiriku lähedal, Ala, Valgamaa
Asukoht: https://goo.gl/maps/LxPduFe78tSxygim7

PEHMO RAJA START JA KESKLAAGER
RMK Rutu lõkkekoht
Asukoht: https://goo.gl/maps/QcsvVND7sC7KEbGG9

AJAKAVA
Laupäev 15. Jaanuar 2022
– kell 9.00 avatakse mandaat Holstre-Polli keskuses
– kell 10.50 väljuvad eribussid ja rataste transport starti
– kell 11.30 bussid saabuvad stardipaikadesse
– kell 12.00 START
– kell 22.00 Kesklaager pakitakse kokku
Finiši teenused suletakse pühapäeval, 16. jaanuaril, 2022 kell 12:00.
Starti on osalejatel lubatud tulla ka oma transpordiga (sõber/pere pakub küüti), kuid parkimisvõimalused on äärmiselt piiratud. Pärast finišit puudub korraldatud transport tagasi stardipaika.

REGISTREERUMINE
Registreerumine toimub eventor.ee keskkonnas.
Registreerumine avatakse 01.11.2021 ja lõpeb 05.01.2022
Osavõtutasu on nii jooksjaile, suusatajaile kui ratturitele kuni 30.11.2021.a. 45 eurot. 01.12-31.12.2021 55 eurot ja alates 01.01.2022 on osavõtutasu 65 eurot.

OSAVÕTUTASU SISALDAB
bussitransport finišist starti
veekindel rajakaart
number
personaalne GPS träkker Sportrecilt (ei ole navigeerimiseks vaid osalejate asukoha jälgimiseks)
toit, pesemine finišis ja kesklaagris
Lõpetajameene
iga osaleja kohta ühe koti hoidmine matka ajal pakihoius ja paki transport stardist finišisse.
Osalejatel on võimalus oma magamisvarustusega puhata pärast matka finišipaigas põrandal.

NÕUDED OSALEJATELE
Iga sellel üritusel osaleja peab olema vastutustundlik indiviid ja aru saama talvel kõnnumaal liikumise väljakutsetest ja ohtudest. Osalejad osalevad omal vastutusel ja peavad olema piisavalt varustatud, et mistahes rajal ette tulevas situatsioonis omal jõul hakkama saada. See retk on potentsiaalselt eluohtlik ja osaleda soovija peab tõsiselt kaaluma kõiki riske (eksimine, külmumine) ja füüsilisi ning vaimseid väljakutseid, mida talvine ja enamuses öine ultramaraton endas kätkeb.
– Osaleja minimaalne vanus on 18 aastat. Pehmo rajal on lubatud osaleda ka noorematel koos vastutava täiskasvanuga.
– Osalejate limiit on 200 inimest mõlema distantsi peale kokku.
– Liikumisviis on vabalt valitav (jalgsi, suuskadel või rattaga), kuid liikumisviise ei või kombineerida (valitud vahend tuleb kaasas kanda stardist finišisse).
– Osalejatel peab olema eelnev tõestatav kogemus vastupidavusspordist (maastikumaraton, ultrajooks, seiklussport, rogain vmt.)
Peakorraldaja jätab endale õiguse mitte aktsepteerida osavõtusoovi piisava kogemuseta osaleda soovijailt.

RETKE ÄRA JÄTMINE & HÜVITISED
Kui registreeritud ja osalemistasu maksnud osaleja loobub osalemisest kuni 20.12.2021, tagastatakse pool osavõtutasust.
Kui registreeritud ja osalemistasu maksnud osaleja loobub osalemisest mistahes põhjusel alates 21.12.2021, osavõtutasu ei tagastata.
Kuni 31.12.2021 on võimalik võõrandada enda osalemisõigus teisele isikule, kes vastab osalemistingimustele.
Retk võidakse ära jätta või lühendada korraldaja poolt enne starti ekstreemsete ilmaolude tõttu (Force majeure), kui need muudavad raja läbimise liiga ohtlikuks. Sellisel juhul tagastatakse registreerunuile osavõtutasu proportsionaalselt saamata teenusega. Kui Retk katkestatakse pärast starti ülaltoodud asjaolude tõttu, osavõtutasu ei tagastata.

Epidemioloogilisest olukorrast tingitud lisareegleid rakendatakse vastavalt retke ajal kehtivatele reeglitele. Korraldaja on seisukohal, et igal tervel inimesel on õigus Eestimaal piirangute vabalt liikuda.

AJAVÕTUSÜSTEEM
Täpse lõpuprotokolli saamise huvides võtame kasutusele SportIdent ajavõtusüsteemi. Registreerimisel palume ära näidata isikliku SI pulga number. Vajadusel saab SI pulga rentida ka korraldajalt hinnaga 2 EUR. SI märge tuleb teha joogipunktides, medaljoni kontrollpunktides, kesklaagris ja finišijoonel. SI-märke puudumisel ei järgne tühistamist, kui osaleja on GPS jälje järgi raja korrektselt läbinud ning märke puudumine ei ole tahtlik.

AUHINNAD
Kõik lõpetajad saavad raja läbimise käigus mälestusmeene ja diplomi. Rajal kogutakse medaljone. Medaljon kujutab endast 45mm läbimõõduga graveeringuga metallist seibi. Kokku on rajal 4 kontrollpunkti (pehmo rajal 2)+ sõge sõõr kontrollpunkt. Kontrollpunktidest kogutud medaljonidest moodustub kokku võistluse osaleja mälestusmedal. Medaljonide kogumiseks ja turvaliseks kaasas kandmiseks saavad kõik võistlejad karabiini. Medaljone ei pea selle otsas kõlistama, neid võib hoida ka kotis. Kadunud medaljone asendada võimalik ei ole! Katkestamisel jäävad võistlejale need medaljonid, milleni ta rajal jõudis, sama kehtib “pehmo” raja kohta.

AJALIMIIDID
Maksimum aeg raja läbimiseks on 24 tundi (11/12:00 h. 16. jaanuar 2022). Kõik osalejad, kes ajalimiiti ei mahu, tühistatakse. Raja kesklaagri läbimise ajalimiit on 10 tundi stardist (laagrist peab lahkuma hiljemalt 15. jaanuar kell 21.59.59).

RETKEELNE KOOSOLEK
Retkeelne koosolek on virtuaalne ja toimub Facebook vahendusel 14. jaanuari õhtul kell 19.

KOHUSTUSLIK VARUSTUS
Kohustuslikku varustust tuleb kaasas kanda kogu retke jooksul v.a. ära söödav toit. Kui osalejal ei ole enne starti ette näidata kohustusliku varustust ei lubata osalejat retkel startida. Osaleja, kes finišeerub ilma kohustusliku varustuseta tühistatakse. Osalejad peavad igal ajal olema valmis presenteerima kohustuslikku varustust kohtunikule.

  1. Magamiskott või bivy kott min. 250gr või soojustuskihiga jope (sulejope/ Insulated jacket).
  2. Magamismatt osaleja täispikkuses (vahtmati rull või täispuhutav või nt mullikile).
  3. Hõbekile-hädaabitekk
  4. Tule tegemise vahend hädaabinõuna sooja saamiseks (tikud, tulemasin).
    Ülaltoodud varustust kasutatakse inimese isoleerimiseks külmast hädajuhtumi korral. Hädajuhtumi korral staatiliseks jäädes toimub keha kiire jahtumine samas, kui abi saabumiseni võib minna tunde. Selle pärast tuleb olla valmis halvimaks võimalikuks situatsiooniks ja ellujäämiseks karmis keskkonnas.
  5. Pealamp piisavate varupatareide või akudega.
  6. Punane vilkuv tuluke varupatareiga.
  7. Helkurmaterjal riietusel ees ja taga.
  8. Vile.
  9. Sisse lülitatud soojalt pakitud telefon + akupank
    Ülaltoodud varustus on vajalik, et olla avatud liiklusega teedel nähtav ja hädaolukorras leitav.
  10. Joogipudelid/põis min 1,5l
  11. Toit min 1500 kilokalorit (pehmo rajal 750kcal)
  12. GPS navigatsiooni seade, millesse on salvestatud rada. Eelistatud spetsiaalne käsi-GPS või raja järgimise funktsiooniga GPS-kell. Nutitelefon + akupank aktsepteeritud, kuid mitte soovitatud, kuna vihma või miinuskraadidega võib olla kasutamatu.
  13. GPS träkker ja rajakaart korraldaja poolt

SOOVITUSLIK VARUSTUS – vaba valik, kas kanda kaasas/seljas.
1- Veekindlad sokid/jalanõude katted (rajal võib esineda veega üle ujutatud alasid ka miinuskraadide ja lume korral).
2- Hea pidamisega jalanõud, mis on sobilikud temperatuurile 0ºC to -30ºC
3- Varu soe pesu.
4- Komplekt vee/tuulekindlat pealisriietust – jakk ja püksid (Goretex või sarnane).
5- Varukindad (soovituslik kattekindad).
6- Joogisüsteemi külmumise eest kaitsev varustus.
7- Teip, vaseliin villidega seotud probleemide lahendamiseks, ennetamiseks.

HELKURID ja TULED
Kõik osalejad peavad olema helkuritega nähtavad eest ja tagant. Teedel liikumisel peab põlema tuli ees ja punane vilkuv tuli taga. Rajal magamisel peab punane vilkuv tuli põlema ja olema rajalt nähtav.

NUMBER
Osaleja number on kohustuslik. Ratastel peab see olema kinnitatud juhtrauale ette, jalgsi ja suuskadel liikujatel nähtavalt ette või taha.

PRÜGI JA VARUSTUSE MAHA JÄTMINE
Prügi maha viskamine on keelatud! Ära jäta endast muid jälgi, kui jala/rattajäljed. Kõik stardist kaasa võetu peab kandma finišisse. Prügi saab ära visata Kesklaagris. Rajal enda füsioloogiliste vajaduste rahuldamiseks astu rajalt kõrvale ja naase sinna samast kohast.

KÕRVALINE ABI
Taliharja Vanakuri on inimjõul retk, millel osalejad peavad omal jõul hakkama saama stardist finišini. Mistahes kõrvaline abi rajal edenemiseks toetusmeeskonna, mootorsõiduki, loomade vmt poolt on keelatud. Kui selgub, et osaleja kasutas kõrvalist abi, tema tulemus tühistatakse. Kokkuleppel korraldajaga on lubatud kasutada elektrijalgratast vmt, kuid sellise abivahendi kasutajad ei osale võistlusarvestuses.

KESKLAAGER
Kõik osalejad peavad läbima ca poolel rajal asetseva kaardile märgitud kesklaagri. Kesklaagris on soe jook, söök, vesi ja suupisted. NB! Kesklaager asub välitingimustes! Olemas tualett. Kesklaagri läbimise ajalimiit on 10 tundi stardist (laagrist peab lahkuma hiljemalt 15. jaanuar kell 21.59.59).

KATKESTAMINE, EVAKUATSIOON RAJALT
Evakuatsioon katkestamise korral on osaleja kulul. Kui tegemist ei ole akuutse meditsiinilise probleemi või õnnetusega maksab katkestaja finišisse toimetamine 20 eur ja see on võimalik vaid autoga juurdepääsetavast kohast. Rajal esineb paljude kilomeetrite pikkuselt lõike, kuhu sõidukiga juurdepääs puudub, seega evakuatsiooniks tuleb liikuda kaardile märgitud evakuatsiooni punkti. Kõik osalejad, kes lahkuvad rajalt finišisse jõudmata, peavad sellest teavitama korraldajat.
Päästmine rajalt õnnetuse või terviserikke puhul toimub helistades esmalt 112 ja seejärel korraldajale, kes saab pakkuda toetust päästeteenistustele osaleja päästmiseks.

GPS, TELEFONID
Kõik osalejad saavad korraldajalt GPS trakkeri, mille järgi saavad toetajad jälgida nende edenemist rajal internetis Sportrec keskkonnas. Kõik personaalsed elektroonilised abivahendid navigeerimise hõlbustamiseks on lubatud. Enamasti on rajal ka telefoni/interneti levi. Osalejatel on lubatud enda kommunikatsioonivahendite kasutamine rajal edenemisest teiste informeerimiseks.

REGISTREERIMISE PROTSEDUUR
Samm 1:
– Täida registreerumisvorm ja märgi, et ole reeglitega tutvunud ja osaled omal vastutusel.
Samm 2:
Kui registreerumisvorm on kätte saadud teatab korraldaja e-postiga, kas osavõtusoov on aktsepteeritud ja edastab andmed osavõtutasu maksmiseks.
Samm 3:
Tasuda osavõtutasu pangaülekandega registreerimise lõpule viimiseks. Pärast osavõtutasu laekumist kantakse osaleja stardinimekirja.

ENGLISH!!!!

>> REGISTRATION <<

TALIHARJA VANAKURI
is a 101 km winter ultra endurance race mostly in darkness through south-Estonia’s vast forests & bogs that runs on snowy/icy/muddy small roads & rough trails. There is also an option to participate in a shorter 55km “pehmo” version of the race or extend the endurance experience with extra 20km finish loop “Sõge sõõr”.

RACE COURSE
Main race course is a linear 101km long journey and is not marked. There might be some reflective marking or signs randomly on some turns or tough sections for mental support, but participants must navigate the course themselves with GPS device or map. Race can be done either on foot, on skis or by bike. Racers must follow the race course and they are not allowed to do short cuts. When travelling on open roads traffic law must be followed. Sun sets 16.01 and light fades at 16.49 so a big portion of the race course will be completed in darkness! Race course can be relatively easy (road) or extremely tough at times – this means there can be narrow overgrown tracks, abundance of fallen trees, muddy forest machine tracks, wet swamp, ditches or no trail at all. This course will definitely challenge all participants and will feel really uncomfortable at times.

Race course on map: https://www.plotaroute.com/route/1733272
101km main course + extension “Sõge Sõõr” 20km
55km “Pehmo” course starts at Midcamp/Kesklaager (45km) and finishes in Holstre Polli at 101km.
Course map at this time is for information purposes and is not official final race course! It can still change due to restrictions from landowners or Environmental board.

Midcamp with shelter (outdoors), drink and food at 45km. Warm drink and maybe some snacks also offered at ca 25, 56 & 81km from start.

RACE CENTER / FINISH
Holstre-Polli Ski center. Location: https://goo.gl/maps/616o8Dii41rwxuXP7
https://www.holstrepolli.ee/

GETTING TO RACE CENTER
Participants should arrive to race center with own transport. If you fly to Tallinn it’s possible to get to race center by public transport – bus/train/taxi (Tallinn-Viljandi + taxi 16km from Viljandi). But you can probably also find transport with some other racers or rent a car for more convenient travel.
There is a possibility to book rooms for sleeping in the race center before and after race. This will be at participants own cost (about 15eur per person/night). Contact info@holstrepolli.ee to book rooms for sleeping. Sleeping on floor after race is included in the race fee.
If any help or explanation is needed about how to get to race center or book rooms etc. contact race director Silver Eensaar by email: eensaars@gmail.com

START 101KM MAIN RACE
Taagepera church, Ala, Valgamaa
Location: https://goo.gl/maps/LxPduFe78tSxygim7

55KM “PEHMO” START & MIDCAMP
RMK Rutu lõkkekoht
Location: https://goo.gl/maps/QcsvVND7sC7KEbGG9

SCHEDULE
Saturday 15. January 2022

  • 9.00 race center open at Holstre-Polli
  • 10.50 special busses & bike transport leave for start
  • 11.30 busses arrive at start area
  • 12.00 START
  • 22.00 Midcamp closes
    Finish will be closed on Sunday, 16. january, 2022 at 12:00.
    You can also come to start with own transport (have somebody drop you off), but remember – THERE IS NO ORGANISED TRANSPORT BACK TO START FROM FINISH AFTER RACE.

REGISTRATION
Registration is possible at eventor.ee.
Registration starts 01.11.2021 and closes 05.01.2022
Participation fee is for runners, skiers and bikers until 30.11.2021.a. 45 eur. 01.12-31.12.2021 55 eur and after 01.01.2022 65 eur.

TALIHARJA VANAKURI “PEHMO” VERSION
There is a possibility to do a soft-core version of the race where you start at 45km Midcamp. All conditions are the same as long race, just shorter and mostly daytime.

TALIHARJA VANAKURI EXTENDED VERSION “SÕGE SÕÕR”
Persons who wish to extend their endurance experience can do an extra 24km loop after completing the main 101km course. All conditions for racing are the same. Participants will have results in both result lists 101km/121km, but for ITRA points/statistics runners need to choose only one distance that will count.

RACE ENTRY INCLUDES

  • bus transport from finish to start
  • race maps
  • race number
  • GPS tracking by Sportrec
  • food & facilities in the finish.
  • finisher prize and diploma
  • In midcamp checkpoint: warm meal, snacks and warm drink.
  • transport & storage of one bag per participant from start to finish.

REQUIREMENTS FOR PARTICIPANTS
Anybody who wants to participate in this race, must have the common sense to familiarize oneself about all the needs to face a competition like that. Racers must be self-sufficient and have the ability to take care of themselves. This race is potentially a dangerous one, participants have to really seriously consider if they are physically and mentally prepared for this kind of endurance and mental challenge.

  • Racers must be a minimum of 18 years old. “Pehmo” course accepts also younger persons if they have adult with them on course.
  • Race is limited to 200 participants altogether.
  • Racers can choose to participate by running, (fat)-bike or ski, but you must finish in your chosen discipline.
  • Racers must have previous experience in ultra racing (ultrarunning, adventure race, rogaining)
    The race director reserves the right to refuse entry to any racer not experienced enough.

CANCELLATION & REFUNDS
In case a participant cancels the registration til 20.12.2021 half of the race fee will be returned.
In case a participant cancels the registration from 21.12.2021, there will be no refunds.
Entry can be transferred to another approved racer until 31.12.2021.
The race may be canceled before or after the start in case of extreme weather conditions that make it extremely dangerous or impossible. In case that organisation cancels the race before it begins, the registration fee will be refunded proportionally to service received. In case the organization cancels the race after it starts for extreme conditions, there will be no refunds.

PRIZES
All finishers will get a race specific prize and diploma. During the course you will go through checkpoints where you collect medallions that will make up your finisher medal.

TIMING
SportIdent timing will be used. All participants must have a SportIdent timing chip. You can use your own or rent it from organiser for 2 EUR. You must make a mark in timing station in each checkpoint and aid station and on finish line. Video tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=Z4DRBcL0XqQ

CUT-OFF TIME
Maximum time allowed to complete the race is 24 hours (by 12:00 h. January 16, 2022). Any participant who is unable to complete the race in this time will be disqualified.
Cut-off time at midcamp will be 10h from start (participants must leave midcamp by 15. january 21.59.59).

PRE-RACE MEETING
Pre Race meeting is suggested for all participants. Pre Race meeting takes place virtually on 14th of January.

MANDATORY GEAR
Racers must carry all mandatory gear throughout the entire race from beginning to end and finish it with it (excl food). Any racer who does not have the appropriate mandatory gear is not allowed to participate. Any racer who does not finish with the mandatory gear will be disqualified. You must be ready to show the mandatory gear to Race officials at any time during the race.

1- Sleeping bag or Bivy bag min. 250gr or insulated jacket (puffy).
2- Sleeping pad full body length (foam mattres, bubblewrap or similar).
3- Emergency foil blanket
4 – Fire starting device to build emergency fire for warmth
All above gear is necessary for emergency situations to increase the chances of survival in harsh conditions. When static a person will cool down rapidly, but help might be hours away.

5- Headlamp with enough batteries.
6- Rear red flashing lamp with enough batteries.
7- Reflective patches on clothing front and back.
8- Whistle.
9 – Phone (switched on) + extra battery pack
All above gear is important to be visible on course and be locatable in emergency situation.

10 – GPS device with saved route. Special GPS device or GPS watch with track following function is suggested. Smartphone+ extra battery is accepted, but not a good choice in case of rain or minus degrees.
11 – Water container(s) capacity at least 1,5l
12 – Food min 1500 kcalories (750kcal for “pehmo”)
13 – GPS tracking device provided by organisation

RECOMMENDED GEAR – IT’S UP TO YOU TO CARRY IT.
1- Waterproof socks or overshoes (there can be water on the course even when freezing/snow).
2- Footwear with good grip and suitable for temperatures 0ºC to -30ºC
3- Spare thermal underwear.
4- Full wind/waterproof jacket and pants (Goretex or similar).
5- Extra gloves (cover mittens suggested).
6- Insulation for water container.
7- Tape, vaseline for blisters.

REFLECTIVE GEAR and LIGHTS
Reflective gear is mandatory for all racers. Reflective material must be worn at all time and be visible in front and back. The rear red flashing light and front light must be ON when travelling on roads. In case of sleeping between checkpoints the red flashing light must be ON and visible from course.

RACE NUMBER
The Race number is mandatory for all racers. On bikes it must be attached at the front, on foot/ski racer visibly in front or back.

LITTERING AND DROPPING OFF GEAR
No littering the trail! Leave no trace except footsteps. You have to carry everything you start with until the finish. Trash can be disposed also in midcamp. Do not defecate on race trail. Get off the trail for it and return to same spot to continue.

NO ASSISTANCE
This is a human powered race, racers must be self sufficient from start to finish. Any outside help by a support crew, motorized transport, animals etc – assistance to advance on the trail is not allowed. Racers will be disqualified if, at any time during the race, they have any outside help. There is a possibility to do the course just for experience without being part of the official race – for instance use electric bike or other help. This must be confirmed with race director before and clear to all other racers that you are unofficial participant.

CHECKPOINTS/CUT-OFF TIME
All racers must physically sign-in and sign-out at the race midcamp checkpoint marked on map. Hot drink and snacks are provided. Midcamp does not have warm indoor facilities! There is a toilet.
All racers must adhere to the cut-off time which is 10h from start opening (participants must leave midcamp by 15. january 21.59.59).

RESCUE, EVACUATIONS, DROPPING OUT and DISQUALIFIED
Evacuations from course are at racer’s expense. When not an acute medical issue, evacuation cost by car from race course is 20 eur and can be done only from a part of race course that is on drivable road. All racers must inform the race director if they leave the course and will not go to finish.
Rescue will be only in case of accident or acute medical issue. In case that needs rescue the participant should call emergency services phone 112 first and then inform race organization.

GPS, PHONES
All participants will be tracked live and their location published in the internet by Sportrec tracking device. All personal units for navigation, tracking or emergency position are allowed. Usually there is phone coverage throughout the race course. It is allowed to use your com devices to report on your progress during the race.

REGISTRATION PROCEDURE
Step 1:Fill in the form with all the information requested, tick that you have read the race rules.
Step 2:
Once we receive your form, we will send you a confirmation e-mail telling that you passed the selection process and our bank transfer details.
Step 3:
Pay participation fee in EUR by wire transfer (must include transfer fees)- and your registration procedure is completed. Now your name is in the roster.

2021 GPS jälgimine 101km: https://sportrec.eu/ui/#1fv5p32

2021 GPS jälgimine 51km: https://sportrec.eu/ui/#1fveb09

>> RESULTS 2020 <<

Top